✓ Gratis reservatie & annulatie

✓ Geen administratieve kosten

✓ Geen opzegtermijn

Omnistock Self-Storage
Optimaliseer uw werkruimte
Verhuizen naar een nieuw kantoor, werken laten uitvoeren in uw huidige werkplek om deze te moderniseren, de recente impact van COVID en het daaruit volgende thuiswerken,... etc. Het zijn slecht enkele voorbeelden van situaties waarin u uzelf kan afvragen wat gedaan met uw kantoormeubelen en documenten. Belangrijk in elk van dit soort situaties is dat de goede werking van uw bedrijf niet verstoort doordat u tijdelijk met en mogelijk plaatsgebrek geconfronteerd wordt. Onze opslagruimtes bij Omnistock Self-Storage in Aalst bieden een praktische oplossing om dit soort situaties te overbruggen. Bij ons kan u voor zolang u wil tijdelijke opslagruimte huren om uw kantoormeubelen of andere goederen in op te slaan. U kan zelf de hoeveelheid ruimte bepalen die u nodig heeft en dien zou blijven dat u meer of minder nodig heeft, dan kan u kosteloos van opslagruimte wisselen. Onze opslagruimtes helpen u door tijdelijk uw opslagcapaciteit te vergroten om zo de impact op uw bedrijfsvoering te minimaliseren zonder vast te komen te zitten aan andere vaak langere-termijn opslagoplossingen in. Hieronder hebben we enkele van de belangrijkste voordelen en gebruiksscenario's van kantoor bij Omnistock Self-Storage in Aalst opgelijst:
  • Haal meer uit uw kantoor door een flexibele werkomgeving te creëren
  • Geef uw werknemers meer plaats om efficiënter te kunnen werken
  • Bescherm uw kantoormeubelen tijdens werkzaamheden
Ontdek onze opslagruimtes

Haal meer uit uw kantoor door een flexibele werkomgeving te creëren

In het huidige economische klimaat is het fundamenteel voor een bedrijf en diens kantooromgeving om de nodige flexibiliteit te bezitten. Wanneer uw bedrijf het goed doet en groeit kan u meer mensen moeten aannemen. Het is belangrijk uw werknemers een comfortabele en aangename werkomgeving te bieden zodanig dat zij optimaal kunnen werken, daarentegen is het niet altijd even eenvoudig om vanuit uw huidige kantoren te verhuizen als gevolg van groeiende economische activiteiten. Om meer te halen uit uw bestaande kantoorruimte kan een re-organisatie en opruiming de oplossing zijn. Het herzien van hoe u uw werkruimte organiseert gecombineerd met het weghalen van redundante zaken die u niet dagdagelijks nodig heeft, kan ervoor zorgen dat u meer haalt uit uw bestaande ruimtes. U moet dan echter nog steeds ergens naartoe met de zaken die u beslist hebt niet operationeel nodig te hebben. In dit scenario kunnen onze opslagruimtes een oplossing bieden om deze zaken veilig in op te bergen. Ze laten toe om redundante zaken uit de weg te zetten om zo meer uit uw beschikbare vierkante meters te kunnen persen en dit zonder uw goederen noodzakelijk weg te moeten gooien.

Daarnaast kan dit ook gelden voor kortere periodes. Denk maar aan het organiseren van trainingen, evenementen, seminaries of andere toepassingen waartoe uw kantoorruimte perfect zou kunnen dienen, gegeven dat de huidige meubels tijdelijk ergens anders heen kunnen. Hiervoor kan u beroep doen op tijdelijk opslag in onze opslagruimtes om zo uw goederen veilig weg te zetten voor een korte periode, om ze daarna terug in hun originele omgeving te plaatsen.

Geef uw werknemers meer plaats om efficiënter te kunnen werken

Sommige kantoormeubels of benodigdheden doen dienst voor heel specifieke doeleinden, maar staan voor de rest voornamelijk kostbare vierkante meters in te nemen. Denk maar aan promotioneel materiaal dat u voor uw bedrijf gebruikt op specifieke events zoals beurzen, extra stoelen en tafels voor wanneer u zelf events organiseert, seizoensgebonden materiaal om uw kantoor op te fleuren, …etc. Deze zaken kunnen in de weg komen te staan van uw economische activiteiten doordat deze plaats innemen die anders zou kunnen benut worden of algemeen gezien meer plek kunnen bieden aan uw werknemers. Een gevoel van ruimtelijkheid voor uw werknemers in plaats van een krappe werkplek van de creativiteit en efficiëntie gunstig beïnvloeden, wat op zijn beurt een goede zaak is voor uw bedrijf. Onze opslagruimtes in Aalst kunnen hiervoor een geschikte oplossing zijn om de opslagcapaciteit van uw kantoor op een flexibele manier uit te breiden. Dankzij onze centrale ligging in Aalst zijn uw goederen bovendien nooit ver weg en kan u hier steeds bij, 7 dagen op 7, 365 dagen per jaar.

Bescherm uw kantoormeubelen tijdens werkzaamheden

Wanneer u beslist heeft om uw kantoor te moderniseren door bijvoorbeeld een likje verf of zelfs een structurele uitbreiding, dan is het belangrijk om uw bestaande kantoormeubelen en benodigdheden goed te beschermen. Het zou zonde zijn om uw kantoor helemaal op te fleuren, om dan te merken dat uw huidige meubels hieronder moeten lijden hebben doordat ze beschadigd raakten tijdens de werken. Door uw kantoormeubels tijdelijk op te slaan in onze opslagruimtes kan u deze beschermen van beschadiging. Wij bieden propere, geventileerde en beveiligde opslagruimtes aan die u voor zo lang kan huren als u zelf wil. Op deze manier kan u met een gerust hart aan de langverwachte modernisering beginnen in de wetenschap dat uw bestaand kantoormateriaal veilig is.